úterý 13. listopadu 2007

Kristýna

ahoj! :)
Tak co jak se máte? Já fajn, jen jsem doma, protože mi není nejlíp. Spíš si ale myslím, že je to tím, že jsem značně nevyspalá. Včera jsem ale ve škole byla a jako pilná studentka jsem si šla napsat čtvrtletku z matiky, kterou jsem nejvíc zkazila. V neděli jsem se na ní učila, ale při testu se dostavilo takový okno, že mám 1 přiklad z 5. a na co jsem myslela? asi především na Vás:) Na to, že to bylo uplně super a nezapomenutelný, na sníh, přemejšlela jsem nad tím, co jsem si psala do deníčku a až někde za tím vším byla čtvrtletka z matiky. ještě, že si můžu napsat opravu :) (i když se asi 3 z matiky nevyhnu:( ..) Jinak já jsem dorazila asi v 6 domů a když jsem viděla jak tu prší, hned se mi chtělo zpátky... Se srazem počítám. Musíme se sejít a jít si sednout třeba někam do čajovny nebo tak. Budu se na vás těšit. mějte se zatím pěkně!

Žádné komentáře: