pondělí 10. prosince 2007

od Králíka

Ahoj! Tak jsem se po asi dvou týdnech podívala na "náš" blog a kde nic, tu nic... Trochu mě to zamrzelo, i našla jsem v mailu složitou cestu, jak napsat svůj vlastní příspěvek, a toto vám říct. Jak je vidno, ze srazu úspěšně sešlo, asi máme všichni moc práce :) No nevadí, ráda vás (všechny) uvidím na nějaké jiné akci, třeba na Elixíru v lednu nebo třeba na Klíči coby servisáky?! ;)
Ps: Můžu mít dotaz k teamu? Výstup ze zpětných vazeb, které jsme vyplňovali, je pro interní potřebu organizátorů, nebo z nich nějaké perly taky uvidíme? :)
Toť vše, mějte se moc krásně. Pexeso jsem ještě kupodivu nepoztrácela. Králík

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, chystáš se jako servisačka na Klíč? Já tam pojedu, když to nezapomenu zaplatit...zatím jsem v sekci program. Co Ty? zatím, Markys

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, také vás tak potěšilo, když jsme se s některými potkali na Miksemu? Také vás tak těší, že se někteří potkají na Klíči? ...tohle je strašně hezký dárek týmu, no ne? Já osobně na Klíč nepojedu, ale věřím, že si to užijete a budete další Židli, pokud bude, držet palečky. Všem vám přeji krásné vánoční svátky plné pokoje a klidu, Julča

p.s. zpětné vazby posloužily k závěrečnému vyhodnocení akce a k uklidnění některých vyplašených lidí z týmu;-)

p.s.2 jo a četli jste ten prima článek v Roverském kmeni? O nás všech? Dík